אחד משירותי הובלות הנפוצים ביותר הוא שירות הובלות משרדים. שירות זה פשוטו כמשמעו – מובילים את הציוד והריהוט מהמשרד הקיים למשרד החדש. זה יכול להיות במעבר המשרד ופעילות החברה לחברה אחרת, זה יכול להיות כאשר פותחים סניף חדש ויש הצורך להוביל ציוד מהחנויות או המחסנים אל הסניף (או מסניף אחר של החברה) וזה עשוי להיות גם במעבר למשרד קטן או גדול יותר. לא משנה מה סוג השירות שאתם זקוקים לו – אנו בחברת ב.א הובלות כאן לשירותכם ותשמח להעניק לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר.
מתי נזדקק להובלת משרדים?
הובלות משרדים הוא שירות המשמש אותנו כאשר צריך לעבור משרד. אלו המקרים הנפוצים ביותר להזמנת השירות:
- מעבר למשרד קטן/גדול יותר – אנו מאחלים לכם מקרה כזה שבו החברה שלכם צומחת, אתם מעסיקים יותר עובדים והמשרד הנוכחי הופך להיות קטן מדי ויש הצורך לעבור למשרד גדול יותר. במקרה כזה תצטרכו הובלה מהמשרד הקטן למשרד החדש והגדול יותר. במקרה ההפוך, חברה שחווה תקופה פחות טובה, מצמצמת בכמות העובדים ומחפש לצמצם בהוצאות העסק, תעבור ממשרד גדול למשרד קטן יותר. במשרד הקטן יותר הי תשלם פחות חשמל, פחות ארנונה, שכירות נמוכה יותר כמובן ועוד.
- סגירת המשרד – חלילה במקרה של סגירת העסק ו/או סגירת המשרד תצטרכו לפנות את הציוד מהמקום כדי להחזיר ריק ומסודר לבעליו.
- כאשר פותחים סניף חדש – תצטרכו להוביל ציוד מהחנויות, מהמחסנים המרכזיים של החברה או מסניף אחר לסניף החדש.
- אחסון זמני – אחת לתקופה ייתכן ותצטרכו לשפץ ו/או להדביר את המקום, אולי אפילו בשל תקלה במבנה בו המשרדים נמצאים וכד'. במקרה כזה תצטרכו להוביל את הסחורה ואולי אף לשכור שירותי אחסון במחסנים מסודרים. לאחר תקופת השיפוצים, התיקונים או ההדברה חברת ההובלות תחזיר את הציוד למשרד בבטחה.
הובלת משרד קטן או משרד גדול?
הובלות משרדים יכולות להיות קטנות או גדול. זה תלוי בגודל החברה, בגודל הסניף, כמות הציוד, הריהוט, המכשור, תכולת המשרד ועוד. ניתן לקבל מדד אודות גודל המשרד וכמות הציוד על ידי חישוב שטח המשרד ובעיקר על ידי כמות העובדים. מדוע כמות העובדים חשובה לנציגי חברת ההובלות כדי להעריך מחיר? ובכן כל עוד במשרד ככל הנראה בעל עמדה משלו, בין אם מרווחת יותר או צפופה יותר, בין אם מדובר במשרד נפרד או בחלל משותף עם עוד עשרות עובדים. לכל עובד יש את הציוד שלו, השולחן שלו, המחשב שלו ולעתים גם את כוננית האחסון שלו. ככל שיש יותר עובדים במשרד, כך חברת ההובלות מעריכה כמות גדולה יותר של תכולה שהיא צריכה להעביר. הובלות גדולות של משרדים מן הסתם יעלו יותר ויידרשו משאית גדולה יותר, לעתים אפילו יותר ממשאית אחת. כדי להעביר בנגלה אחת ולהימנע מהובלות כפולות או זמני הובלות ארוכים יותר.
שירותי הובלות הכוללות אריזה ושירותים נוספים שעשויים להיות חשובים:
כדאי לוודא מול חברת ההובלות לגבי שירותים נוספים שאתם עשויים להזדקק להם. שירותים אלה יכולים להיות הובלות ואריזה, פירוק והרכבה של ריהוט וציוד, אחסון זמני של הציוד ועוד. במקרים מסוימים ייתכן ותצטרכו הובלה עם מנוף או פירוק והרכבה של רהיטים (כמו דלפק קבלה גדול למשל) כדי להעבירם במעלית הבניין. לא כל חברת הובלות מספקת שירותים אלה ולכן אם אתם זקוקים לשירותים שכאלה בררו זאת בתחילה עם חברת ההובלות לפני שתסכמו עם אחת.
מהו מועד ההובלה?
מועד ההובלה עשוי להשפיע על זמינות חברת ההובלות ביום ספציפי זה בו תצטרכו את השירות, זה יכול להשפיע על מחיר ההובלה, לעתים גם על כמות העובדים הזמינים באותו יום. הובלות מהיום להיום עשויות להיות יקרות יותר מאשר בסגירת תאריך מראש. בדרך כלל הובלות שכאלה אלו הובלות של פריטים בודדים או מעט מאוד תכולה שניתן להכניס כחלק מהובלה אחת שנקבע לאותו היום. קחו בחשבון שיש זמנים מסוימים במהלך השנה העשויים לייקר את ההובלה של המשרד גם כן. לדוגמה: הובלה בחודשי הקיץ תהיה יקרה יותר בדרך כלל מאשר הובלה בחורף.
הובלות משרדים עם ב.א הובלות:
אנו בחברת ב.א הובלות מקפידים על שירות מקצועי, אמין ומהיר במיוחד. שירותי ההובלות שלנו פעילים בעיקר בערי המרכז, ומספקים שירותי הובלות מקצועיים בענף הפרטי והעסקי כאחד. הצוות המיומן שלנו בחברה ילווה אתכם משלבי האפיון הראשוני של הזמנת השירות ותכנון ההובלה, דרך הצעת מחיר אטרקטיבית ועד להובלה מהירה ובטוחה של הציוד שלכם אל המשרד החדש. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם!
פריטים בהובלת משרדים: | אופן ההובלה והטיפול בפריט: |
מכשירי חשמל | הדבר הראשון ולעתים גם החשוב ביותר בכל משרד של עסק הוא כמובן מכשירי החשמל בו, עם דגש על המחשבים המרכזים על לב הפעילות של החברה. לעתים המחשבים גם יכללו מידע רגיש מאוד וכל מכה קטנה במהלך ההובלה עשויה לפגום במחשב או בכל מכשיר חשמלי אחר. על כן חשוב יהיה לארוז ולהוביל היטב ובצורה בטוחה את המכשור החשמלי במשרד ובהתאם לכמות הפריטים בהובלה יש להיערך בהתאם עם ניילון נצמד, פצפצים וחומרי אריזה נוספים. |
ריהוט | הריהוט יהיה הפריט הפופולרי ביותר שיש בכל משרד, החל מדלפק קבלה, דרך ארונות ומדפים ועד לכיסאות ושולחנות כמובן. כל אלה ואחרים נדרשים באריזה, העמסה ופריקה ביעד החדש בצורה הבטוחה ביותר, ללא פגיעות, שריטות או רהיטים שבורים. לעתים רבות תצטרכו גם שירותי פירוק והרכבה. |
חומרי ניקיון | בכל משרד יש חומרי ניקוי וככל שהמשרד גדול יותר כך המחסן מלא יותר בציוד תחזוקה וניקיון. גם אלה נדרשים בהובלה בטוחה, לוודא שכל הבקבוקים והפקקים סגורים, שכל הציוד מועבר מבלי שייעלם או ייזרק לזבל בטעות, מבלי שהמטאטאים והמגבים יישברו ומבלי בלאי של נייר טואלט או כל דבר אחר. |
קלסרים וציוד משרדי | בכל משרד יש גם ציוד משרדי, קלסרים ולעתים גם ארכיונים שלמים שצריך לארוז ולהעביר ליעד החדש. במשרדים של עורכי דין למשל ישנם מחסנים שלמים של ציוד ארכיוני, עם קלסרים ומסמכים מתויקים שיש להעביר בצורה בטוחה, מסודרת ומאורגנת במיוחד. על המובילים להכיר בחשיבות של המסמכים הללו ובכלל של הציוד המשרד בחברה, לדעת לארוז אותם בצורה נכונה ו/או להוביל אותם בבטחה ובסדר הנכון ליעד החדש. |
האזינו לתוכן
שאלות ותשובות הובלת משרדים
המחיר משתנה בין חברת הובלות אחת לאחרת ובהתאם לסוג ההובלה, כמות הציוד, כמה מובילים צריך, מרחק ההובלה מנקודה א' ל-ב' ועוד.
הובלת משרד עשויה לכלול גם ריהוט כמו שולחנות, כיסאות, ארונות, מדפים וכן ציוד נוסף כמו ארגזים עם קלסרים וניירת, שטיחים, וילונות, תכולת המשרד: מכשירי חשמל, חומרי ניקוי, ציוד נוסף וכו'.
גודל המשאית עשוי להשפיע על כמות הציוד שצריך להעביר ועל הבטיחות שלו שכן משאית קטנה מדי תגרור צפיפות יתר של הציוד, מצב פחות בטיחותי להעברתו וניסיון של חברת ההובלות לחסוך עליכם למרות ששילמתם על משאית גדולה. בגדול – גודל המשאית תלוי בכמות התכולה שאתם צריכים להעביר וביכולת של חברת ההובלות להוביל את הציוד הזה בצורה בטוחה.