לעבור דירה או משרד זה לא דבר פשוט בדרך כלל וחשוב שתהיה לכם עזרה מקצועית. על ידי שכירת חברת הובלות מקצועית תוכלו לזכות לשירותי הובלות מקצועיים ואיכותיים, ואולי אפילו גם שירותים נלווים נוספים שיקלו עליהם את המעבר. בין היתר: שירותי אריזה ותיוג קרטונים לפני ההובלה עצמה כדי שבעת הפריקה שלהם בדירה החדשה תוכלו לבצע את מלאכת הפירוק והסידור ביתר קלות ובמהירות. חברת ב.א הובלות מספקת מגוון שירותי הובלות במקום אחד, החל מהובלת דירות, הובלות ציוד כבד, הובלת משרדים וכמובן גם שירותי אריזה.
רוצים לארוז בעצמכם? הינה כמה טיפים למספור וסיווג הקרטונים לפני ההובלה:
- חלוקה לחדרים בבית – האופציה הראשונה היא לחלק את הציוד לפי החדרים בבית. כל חדר בבית כולל ציוד וכלים שונים, אותם ניתן לרכז באותם קרטונים ולרשום על הקרטון את שם החדר, לדוגמה: "החדר של אריאל", "שירותים ומקלחת – הורים", "ציוד מטבח".
- חלוקה לפי סוגי מוצרים – האופציה הנוספת היא לסווג את המוצרים לפי סוגים: כלים ודברים שבירים באזור אחד ובקרטונים ייעודיים ועבים יותר. בגדים, סדינים, מגבות ומוצרי טקסטיל נוספים יהיו בקרטונים ו/או בשקיות מתאימות. ספרים יהיו בקרטונים משלהם, דברי דקורציה, מחשבים וחלקי מחשב בקרטונים משלהם וכך הלאה.
- רשמו על כל קרטון או שקית מה יש בפנים – מלבד העובדה שתוכלו לרשום על קרטונים שיש בתוכם מוצרים שבירים ובכך להזהיר את המובילים בעת ההובלה (וגם את עצמכם במהלך הפריקה בבית החדש) תוכלו גם לסמן לעצמכם כמובן מה יש בכל קרטון ובכך בעת הפריקה בדירה החדשה תוכלו לחלק את הקרטונים והשקיות ישירות לחדרים אליהם הם מיועדים, לפרוק בקלות ובמהירות את הציוד ולשמור על עבודה מסודרת.
- מדבקות תיוג – במידה ומדובר בהרבה ציוד תוכלו להזמין מדבקות שונות ולהדביק על המוצרים כדי לעבוד בצורה אפילו מסודרת יותר. כמו כן תוכלו להזמין גליל מדבקות "שביר" ולהדביק על הקרטונים כדי שיהיה ברור ובולט יותר שמדובר בקרטון עם מוצרים שבירים בפנים.
דאגו לכל מה שאתם צריכים לפני יום ההובלה:
במידה ואתם מזמינים שירותי הובלות מהיום להיום ובין אם אתם מזמינים את השירות כמה חודשים לפני התאריך המיועד – חשוב יהיה לדאוג שהכול יהיה ארוז ומוכן ביום ההובלה. כדאי יהיה להזמין מראש את ציוד האריזה, הטושים והמדבקות לסימון וסרט דבק איכותי לאריזה. במקרה של הובלת רהיטים תצטרכו גם ניילון פצפצים או ניילון נצמד איכותי להגן עליהם במהלך ההובלה.