הובלות בכפר סבא

בישראל כל עונה היא עונת ההובלות משום שמדובר בארץ קטנה שקל להתנייד בה ולכן לא תמיד מחכים עד סוף שנת הלימודים כדי לעבור. כך גם הובלות בכפר סבא נעשות לכל אורך השנה אם כי תמיד יש עונות בוערות יותר ועונות לחוצות פחות ולכן כדאי מאוד לכוון את המעבר שלכם גם לפי הביקוש של ההובלה. המחירים שלנו נוחים בכל ימות השנה אבל אין ספק שהתנאים נוחים יותר להובלות בכל העיר גם באמצע השנה ונשמח לעמוד לשירותכם בכל יום. אנחנו בחברת ב.א הובלות במרכז מכירים היטב את העיר וכל מקום אחר בארץ שתרצו לעבור אליו הודות לניסיון הרב שיש לנו בהובלות כבר שנים רבות. אנחנו מכירים גם את כל סגנונות המגורים, היכן נוח להוביל והיכן נוח לפרוק ולהעלות את התכולה ולכן הצעות המחיר שלנו לוקחות בחשבון את כל הפרמטרים המקובלים והידועים לקביעת הצעת המחיר שלנו. נסו אותנו ותראו כמה נוח להוביל אתנו במהירות, ביעילות ובבטחה.

הובלות בכפר סבא

למי אנחנו נותנים שירות הובלות בכפר סבא?

חברת ב.א. הובלות מתמחה בהובלות מכל סוג של כל תכולת דירה או הובלת משרד ואנחנו ערוכים לספק גם שירות משלוחים של דבר דואר וחבילות במהירות ובאמינות רבה. אנחנו יודעים שהיום נהוג להוביל כל דבר לכל מקום ורבים נזקקים לשירותי הובלה גם של פריטים בודדים, לזוגות או יחידים או בתי עסק או עצמאים שעובדים מבית ואנחנו ערוכים לעבוד עם כולם לכל מקום. היתרון שלנו הוא גמישות רבה משום שאנחנו מגיעים לכל מקום ומכירים כל מקום ויש לנו אפשרות לצרף משלוחי והובלות ביום אחד, כך שאנחנו מתאימים להובלות שונות שלקוחותינו צריכים. חלק מהלקוחות שלנו קבועים וזקוקים לשירותינו על בסיס קבוע וחלק מהם עוברים דירה או משרד רק אחת לכמה שנים ואנחנו שמחים לעזור לכולם להגיע בשלום לכל מקו ולכל יעד. סימן ההיכר שלנו הוא שירות יעיל ואדיב, הובלה מלאה ובטוחה של כל פריט ותכולה שהלקוח שלנו זקוק לה.

הובלות של דירות קטנות וגדולות

דירות קטנות וגדולות הן מההובלות הכי נפוצות אצלנו ואנחנו שמחים מאוד להיענות לבקשת הלקוחות שלנו בהובלות גם של פריטים מיוחדים. התמחור שלנו נוח גם במקרים שבהם יש להשתמש בציוד מיוחד כמו רמפות ומתקנים שונים כמו מנופים לגובה רב. אנחנו מתמחים בהובלות במקומות מורכבים יותר להובלה ושמחים לספק לכם את השירות של הובלות בכפר סבא ובאזור כולו בצורה מקצועית. השירות שלנו ניתן עם או בלי אריזה ופריקה ואנחנו יכולים לעזור לכם באריזה של התכולה לנוחותכם וכדי שתהיה ארוזה בצורה מקצועית ויעילה מבלי לסכן אותה בהעברה. הפריטים הרבים שמועברים מדירה לדירה נארזים בקפידה ובצורה זהירה ואתם יכולים להיות בטוחים שאנשי חברת ההובלות ב.א. הובלות יעבירו אותם בצורה המקצועית המתבקשת.

לאן מובילים?

דירות קטנות וגדולות מובילים בכל עונה ובכל מקום וזה כולל הובלות בכפר סבא עצמה וכמובן שבכל אזור השרון ואזורים אחרים בארץ. אנחנו מובילים את תכולת הדירה והמשרדים שלכם וכל חבילה ודבר דואר שתצטרכו לכל מקום בהתאם לדרישות ולצרכים שלכם. אנחנו ממליצים לנצל את הלוח של ההובלות שלנו לשליחת משלוחים במחירים נוחים כשאנחנו מגיעים לכל מקום ושמחים לבצע עבורכם גם שליחויות שלא כולם ישמחו לבצע משום שאנחנו באמת אוהבים לתת שירות ותמיד שמחים להוביל כל דבר לכל מקום. אנחנו מתמחים גם בהובלות קטנות ואת זה צריכים במיוחד סטודנטים, צעירים ורווקים שאינם צוברים תכולה רבה ולא זקוקים להובלה גדולה.

הובלות דירה בכפר סבא

איך מתכוננים להעברת דירה?

כל העברת דירה ומעבר למקום חדש הוא הזדמנות להתחלה חדשה ולכן אנחנו שמחים להיות חלק מהשירות שעוזר לכם להגיע למקום החדש ולהתחיל בדירה חדשה. את ההכנות לשם עושים בדרך כלל במיון החפצים והפריטים שאותם אתם רוצים להעביר וכדאי מאוד לעשות סינון קפדני שיעזור לכם להתחיל בצורה רעננה ללא מטען עודף של תכולה שאינה רלוונטית עוד לאורח החיים שלכם. בדרך כלל, כשמתכוננים לקראת הובלות בכפר סבא אפשר למיין את החפצים שלכם לשלושה סוגים: אלה שכבר לא צריך בכלל ואי אפשר אפילו לתרום, אלה שאפשר לתרום למי שזקוק לכך ואלה שכדאי להשאיר ולהוביל. תגלו גם שזה יעלה לכם פחות אם תובילו פחות תכולה שאינכם צריכים רק כדי להיפטר ממנה בזמן הפריקה. את האריזה עצמה כדאי לעשות עם כמה שפחות ארגזים ושקים משום שאפשר לדחוס יותר חפצים למקום אחד ולחסוך בארגזים שאותם מתמחרים כחלק ממחיר ההובלה. זה בוודאי נוח יותר למי שצריך את ההובלה לשלם פחות, כאשר המחירים שלנו גם ככה הם נוחים מאוד בכל עונה ובכל הובלה.

האזינו לתוכן

שאלות ותשובות הובלות בכפר סבא

בהחלט. אנחנו יודעים שלא כולם מוכנים להוביל הובלות קטנות משום שמדובר בצירוף כמה כתובות יחד ולא תמיד זה אפשרי, אבל אנחנו מצליחים לצרף ולהבטיח שירות כזה לכולם, גם לצעירים שלא צברו תכולה רבה.

יש ביטוחים משום שאנחנו חברה מקצועית להובלות ולכן אי אפשר לעבוד בצורה מקצועית כזאת ולהרגיע לקוחות. כמובן, אף אחד לא מבויל במטרה לגרום נזק מראש אבל תמיד חשוב שיש ביטוח מקצועי להובלות.

כן, ואנחנו עושים את זה במהירות וביעילות משום שאנחנו באמת רוצים להשאיר חוויה נעימה מההעברה לכל לקוח.

5/5 - (20 votes)