המדריך לבחירת מובילים להובלות קטנות

הובלות קטנות הן אולי סוג ההובלה הנפוץ ביותר ביחד עם הובלת דירה, כאשר גם הובלה של דירות קטנות עם מעט תכולה עשויה להיחשב כהובלה קטנה, ולאו דווקא הובלה של פריט בודד. הובלות אלה ניתנות בכל רחבי הארץ על ידי חברות הובלות וגם אנו בב.א הובלות מספקים הובלות מסוג זה כבר המון שנים ובאהבה רבה. הובלות אלה יכולות להתאים למי שיש לו מעט תכולה, גם אם מדובר על הובלות ציוד כבד כמו מקרר, מכונת כביסה, ספה או מיטה תוכלו לקרוא לנו או לחברת הובלות באזור שלכם. 

אז איך נבחר חברת הובלות מובילה להובלות קטנות?

  • גודל הצוות – אנו מדברים על צוות המובילים. ככל שהוא יותר גדול כך תשלמו יותר על זמן העבודה וכאשר מדובר בהובלות קטנות – עד 2 מובילים זה בדרך כלל די והותר. 
  • גודל המשאית – הובלות קטנות זה אומר שיש מעט פריטים להוביל. גם אם מדובר במשרד של 30 מטר או דירת 2 חדרים, ייתכן ומשאית קטנה תספיק. 
  • מועד ההובלה – אתם רוצים לוודא שחברת ההובלות זמינה בתאריכים שאתם חפצים בהם. ייתכן והזמנתם למשל חברת הובלות שהבריזה לכם ביום ההובלה וכעת התקשרת לחברה אחרת להזמין הובלות מהיום להיום. הובלות מסוג זה עולות יותר מאשר בהזמנת ההובלה מראש ולכן אתם רוצים להיות בבקרה לגבי זמינות חברת ההובלות לקראת התאריך שלכם.
  • מחיר – כמובן שהמחיר הוא לא הכול בבחירת חברת הובלות אבל הוא ללא ספק אחד הפרמטרים שעשויים להשפיע. בסופו של דבר לא כל השירותים נולדו שווים ולכן גם המחירים אינם שווים. ולמרות זאת, גם לא צריך לתת יד לגזל. עלות של הובלה קטנה צריך להיות הוגן ומתאים להובלה קטנה ולא להובלה גדולה. לכן, בהתאם לכל הפרמטרים שרשמנו למעלה העשויים להשפיע גם על המחיר – בדקו אם הצעת המחיר מספיק הוגנת לטעמכם. תוכלו להסתכל באתר שלנו וברחבי האינטרנט לגבי מחירים הוגנים להובלות.

איך נדע שאנחנו צריכים הובלה קטנה?

בהתאם לאופן שבו תדריכו את חברת ההובלות כך היא תתארגן על עצמה ביום ההובלה מבחינת ציוד, כמות הצוות וגודל המשאית. לכן, כדאי להעריך בצורה הטובה ביותר אם אתם צריכים הובלה קטנה או גדולה. כאשר מדובר על הובלת רהיטים למשל, כל זמן שמדובר ברהיט, שניים או שלושה, לרוב יהיה מדובר בהובלה קטנה. כלומר: דירה של עד 2 חדרים שכוללת ארון, מיטה, מכונת כביסה ומקרר כפריטים העיקריים עדיין תיחשב הובלה קטנה, אך ברגע שנוסיף סלון ואולי עוד מיטה וארון של חדר שינה נוספים – מדובר יהיה כבר בהובלת דירה של 3 חדרים וזו איננה כבר הובלה קטנה בדרך כלל. הדרך הטובה ביותר להעריך את סוג ההובלה שאתם צריכים היא פשוט לאפיין למוביל בטלפון את כמות הציוד שיש לכם, ובעיקר את הריהוט והמכשירים הגדולים. 

המדריך לבחירת מובילים להובלות קטנות
אהבתם את המאמר ? שתפו עם חברים!
Facebook
WhatsApp
Twitter

עוד רגע והובלה שלך מגיעה!

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם!
שמרו על קשר
תוכן העניינים
פוסטים נוספים בנושא